A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

München, Spatenhaus

2010.05.16. 18:46 | juc | Szólj hozzá!

A Spatenhaus egy intézmény - mi sem bizonyítja ezt jobban, mint hogy a fotózásra kiválasztott asztal mint kiderült, egy olyan idős baráti pár találkozóhelye, akik TIZENKILENC éve járnak ide. Hagyományos bajor konyhát adnak (az alsó szinten kimondottan helyi, a felsőn kissé nemzetközibb, modernebb változatot), festői díszletek között, az Operával szemben. Szerintem a hely elképesztő szép, főleg az óriási ablakok miatt, volt magyar pincérlány (a Tamásitól kb 20 km-re lévő Zombán nőtt fel, kicsi a világ), töltött disznó, kacsasült, krumpligombóc, és szerintem elképesztő finom Kaiserschmarl (császármorzsa). Komolyan ajánlom, ha arra jártok, bár biztos minden útikönyvben benne van.... (mi amúgy nem sok turistával találkoztunk, főleg helyi vendégek voltak, ami plusz pirospont).

Címkék: utazás étel németország étterem lámpa münchen bereznay

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr672007854

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása