A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Villa Bagatelle – saját képek

2010.10.07. 10:54 | juc | 3 komment

Először is: a Villa Bagatelle gyönyörű. Olyan, mint egy kis babaház. Mindenhol van mit nézni, megvizsgálni, egy kis szalag, egy lámpa (nem akármilyen: egy muránói csillárcsoda az Andromedától), egy kis doboz, egy kis mécsestartó, az Ivanka-fríz a falon, a télikertben a villa régi állapotát ábrázoló fotók (a ház hátsó traktusában élő nénitől, aki amúgy az építtető lánya, 85 éves, és születése óta itt él!), a jótékony célokat szolgáló csomagolópapírok.... Másodszor: bárcsak mindenhol ilyen kedves kiszolgálás lenne. Mindenki mosolyog. Harmadszor: minden nagyon finom - ott ebédeltem, leves + saláta, teljesen rendben volt, megkóstoltam a péksütiket, a macaront, a Mihályi László-féle csodákat (ő Magyarország talán egyetlen sztárcukrásza, a Váci Desszertszalon tulajdonosa, ő segített kialakítani a Villa Bagatelle sütemény-kollekcióját). Tudjátok, hogy csokiszakértő vagyok - hát, odáig voltam. Kis rézfüsttel befuttatott mogyoró a csokitorta tetején, és hát a macarons!... (ez az a híres, kerek süti, amit már feltettem korábban). A boltban is sokáig lehet nézelődni, közben kellemes a zene, besüt a nap, szóval olyan az egész, mint egy vidéki úri nyaraló. Összességében kicsit valóban csajos a hely, de messze a legminőségibb vendéglátóhely, ami az elmúlt évben nyílt Budán! Menjetek!!!

Címkék: design üzlet étel étterem kávézó villa bagatelle

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr232352629

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

f.ranciska 2011.02.12. 09:26:12

mi is elmentünk a kis családommal a villa bagatelle-be, de én szűkösnek találtam. túl közel vannak egymáshoz az asztalok, úgy éreztem, mintha a mellettünk ülők arcában lennénk végig. szép hely, igényes, de szerintem azok a csillárok valahogy egyáltalán nem illenek oda. és nekem a pincérek mindkétszer mást hoztak, mint amit kértem, bár finom volt az is.

juc 2011.02.14. 11:00:14

@nsari: a csillárok nagyon megosztóak. vagy bejönnek valakinek, vagy nem - de mindig, mindenki megjegyzi őket. Nekem speciel tetszenek:) Ha ismernéd amúgy a tulajdonost, abszolút értenéd, mert ő pontosan olyan, mint ez a csillár! A helyszűke engem nem zavart, csak a télikertben - a pincérek pedig fura, mert már jó pár hete nem volt ilyen probléma. De jelzem nekik azért. Örülök, hogy legalább ízlett, mit ettetek?
süti beállítások módosítása