Igen, Párizsban már november 6-án karácsonyi puccparádéba van öltöztetve a legtöbb kirakat (sajnos nem mind, így pl. a tavalyi katarzisélményt szolgáltató Hermés éppen átrendezés alatt volt, brühühü), legalábbis a nagyáruházakban. Egy hét Párizs után nem igazán ér fanyalogni, és persze lehet hogy a november eleje picikét talán tényleg túl korai, ennek ellenére én számítottam néhány szupermenő kirakatra, és most kicsit csalódott vagyok, mert ilyenből nem volt egy sem. Az egyetlen említésreméltó és a kirakatrendezésnél kicsit nagyobb projektnek tűnő élményem a Lafayette kirakatrendszere volt, melyet gondolom már tavaly ilyenkor lefoglalt csilliárdokért a Prada, hogy aztán a nyár derekán izzadó homlokú geek-ek programozhassák a sok-sok külön-külön mozgó, Prada-öves kis macit, a divatranglétra legalsó fokán helyet foglaló stylistasszisztensek pedig babaruhákat gombostűzgethessenek a szőrös kis modellek hátán, legkésőbb októberben. A Lafayette mindazonáltal profi: a mozgó kirakatok előtt dobogóra állhatnak a gyerekek, és az egész valahogy tényleg nagyon kedves, nem olyan nagyon ordítóan közönségesen akarja ránktukmálni Miuccia legújabb cipő- és táskacsodáit (csak egy kicsit). A videó, hát, nem túl profi, de talán átjön a lényeg.
Párizs: mmmacik!
2013.11.28. 18:29 | juc | Szólj hozzá!
Címkék: párizs divat
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.