A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Párizs: mmmacik!

2013.11.28. 18:29 | juc | Szólj hozzá!

Igen, Párizsban már november 6-án karácsonyi puccparádéba van öltöztetve a legtöbb kirakat (sajnos nem mind, így pl. a tavalyi katarzisélményt szolgáltató Hermés éppen átrendezés alatt volt, brühühü), legalábbis a nagyáruházakban. Egy hét Párizs után nem igazán ér fanyalogni, és persze lehet hogy a november eleje picikét talán tényleg túl korai, ennek ellenére én számítottam néhány szupermenő kirakatra, és most kicsit csalódott vagyok, mert ilyenből nem volt egy sem. Az egyetlen említésreméltó és a kirakatrendezésnél kicsit nagyobb projektnek tűnő élményem a Lafayette kirakatrendszere volt, melyet gondolom már tavaly ilyenkor lefoglalt csilliárdokért a Prada, hogy aztán a nyár derekán izzadó homlokú geek-ek programozhassák a sok-sok külön-külön mozgó, Prada-öves kis macit, a divatranglétra legalsó fokán helyet foglaló stylistasszisztensek pedig babaruhákat gombostűzgethessenek a szőrös kis modellek hátán, legkésőbb októberben. A Lafayette mindazonáltal profi: a mozgó kirakatok előtt dobogóra állhatnak a gyerekek, és az egész valahogy tényleg nagyon kedves, nem olyan nagyon ordítóan közönségesen akarja ránktukmálni Miuccia legújabb cipő- és táskacsodáit (csak egy kicsit). A videó, hát, nem túl profi, de talán átjön a lényeg.

maci1.jpgmaci5.jpgmaci2.jpgmaci4.jpgmaci3.jpgmaci6.jpg

Címkék: párizs divat

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr285649648

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása