A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Innio

2011.11.08. 17:36 | juc | 5 komment

Menő dolog most borbárt nyitni Pesten – az alig egy éves DropShop és a pár hónapos DiVino után legalábbis máris van egy Kadarka a Király utcában, illetve még egy annál is újabb versenyző a pályán: az innio. A teljes nevén innio.ennio.elnio (fonetikusan kell ejteni, értitek) a Tom George TG Italiano-val átlósan, az Október 6. utcában nyílt meg néhány hete, és máris mindenki erről beszél, ami a lehető legjobb helyszínválasztás mellett több más szempontnak is köszönhető. Először is, óriási a borválaszték. Másodszor, állítólag jó a konyha, illetve nagyon sok finom sajtot és felvágottat is lehet kapni, akár kóstolótál formájában is. Harmadszor, mindenki itt van, aki számít – beleértve magamat is –, és gondosan be is csekkol ide a Facebookon – szintén beleértve magamat is... Végül, és abszolút nem utolsósorban, nagyon jó a design. Ugyanis olyan, mintha nem is lenne. A falak és a boltozatok téglaarchitektúrája a maga burkolatlan szépségében bontakozik ki előttünk, néha lemeszelve vagy táblafestékkel lekenve, tökéletes díszletet nyújtva az iparinak és fapadosnak tűnő, ámde valójában méregdrága Tom Dixon- és Foscarini-lámpák számára, a logó egyszerű írógép-betűre emlékeztet, minden nagyon low-key, anti-design, vagyis egy design-romkocsma, drága italokkal, a puccos népek számára.

A bravúros koncepció nem véletlen: az innio ugyanis a MÁK-ról és a Laci!Pecsenye-ről ismert gasztro-guru, Benkő Zoltán legújabb vállalkozása (nem véletlenül nem írtam egyikről sem: a Mákban csak egyszer jártam, és nem volt alkalmam fotózni, a Laci!Pecsenye-be pedig még nem jutottunk el), akinek becsületére legyen mondva: szombat éjjel ő maga is a pult mögött futkos.

Az egyetlen minuszpont a wc-é – egyszerűen nem értem, miért gondolják egyesek, hogy a nők szeretnek tejüveg ajtók mögött pisilni, és hogy miért nem lehetett a legkisebb helyiségekben is következetesen továbbvinni a kint oly otthonos hangulatot.

Talán azért, hogy mielőbb visszamenjünk a belső térbe, fogyasztani. Hát jó:) akarom mondani: hátio:)

  

Címkék: budapest design étterem bár lámpa

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr813361463

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

juc 2011.11.08. 22:44:51

@backdrive: persze, de ez is FÉRFI WC! egyenjogúságot! :) a Dérynében is tejüveg mögött kell pisilni, azért lássuk be kívülről vicces lehet.

backdrive 2011.11.08. 23:16:16

Én belátom, azért tejüveg :) De rossz végéről kezdtem nézni a blogot, inkább igyunk bort , ha már borbárblog:)

attryum 2011.11.15. 18:44:29

Az ajtókban drótüveg van (hogy ne törjön ki könnyen, így biztonságosabb is ), és az van homok szórva.

Nekem tetszik....:)

juc 2011.11.15. 19:37:13

@attryum: attól még áttetsző... nekem ez vele a bajom, nem az anyag maga, hanem, hogy áttetsző:)
süti beállítások módosítása