A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Sajtótájékoztató

2010.11.11. 14:12 | juc | 2 komment

Ma tartottuk Segal Viktor könyvének bemutatóját a Drop.Shop-ban, ami egy szuper borbár a Jászai Mari térnél. Rengetegféle boruk van és számtalan pezsgő, ezek mellé pedig finom falatkákat kínálnak. A belsőépítészet a Sütő Kata - Sütő Laci párost dícséri, akiknek a munkáit én nagyon szeretem – ez a hely is egyszerű, de nagyszerű. Én például imádom a kezeletlen beton falakat, és hogy a sötét alapokat csak egyetlen helyen töri meg egy élénk falfelület, illetve egy darab ugyanolyan színű szék. A Drop.Shop jó példa arra, hogy low budgetből is milyen jó dolgokat lehet létrehozni. A sajtótájékoztató egyébént nagy siker volt, jó sokan voltak, ezért közben nem értem rá fotózni, de  a Boook Facebook-oldalán hamarosan megnézhetitek a profi képeket.

 

Címkék: budapest design munka barátok könyv étterem beton bár lámpa segal

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr542441618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nouvelle 2010.11.11. 17:30:34

óó ez mennyivel jobb program lett volna a játszótérnél : )
a ti kis kiadótokra pedig igazán büszke lehetsz, mert ezeket a könyveket (pont a héten néztem a divatcsarnokban őket) Londonban vagy NewYorkban is ki lehetne rakni a kirakatba. csak légyszi idén többet már ne, mert már túl hosszú a wishlistem :)

juc 2010.11.11. 17:38:05

@nouvelle: óóó idén többet nem, mert már túl sok az ősz hajszálam... kicsit fáradt vagyok:) de a többit köszi!!!
süti beállítások módosítása