A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Sztárinterjú:) igazi!

2010.07.07. 18:59 | juc | Szólj hozzá!

Képzeljétek, most készítettem telefoninterjút Roberto Cavalli mesterrel! (Aki nem ismerné: Cavalli az a divattervező, akinek ocelotmintás sztreccsnacijaiért megőrülnek a nők.) Már Pesten is van butikja (VI. Andrássy út 23., Andy Vajna a tulajdonosa), ennek kapcsán el is mondta, hogy mennyire szépek a magyar csajok, stb..... Az interjú nagy része a márka 40. évfordulójáról szól, ennek örömére ugyanis nemsokára nagy ünneplés lesz, és egy szuperkönyv is megjelenik, melyben a világ legszebb és legszexibb nőit (Lara Stone-tól Sasha Pivarován át Jennifer Lopezig, Natasha Poly-ig és Cindy Crawfordig) a Mert Alas - Marcus Piggott duó fotózta, mégpedig azért, mert "azt vettem észre, hogy ők éppen olyan nagyra értékelik a nőket, mint én". A könyv művészeti vezetője egyébként a legnagyobb ász a világon: az a Fabien Baron, akit mi leginkább a Calvin Klein márka és az Interview magazin művészeti vezetőjeként ismerünk, de aki amúgy volt a Harper's Bazaar magazin kreatívigazgatója, és Madonna: Sex c. könyvét is ő álmodta meg. Dávidnak és nekem nagy kedvencünk, főleg ez a könyve, amiben csak horizontot ábrázoló fotók vannak. A kérdésre, hogy miért éppen egy ilyen minimalista művészt választott, Roberto - akit le kellett tegeznem:D - azt mondta, "egy intelligens ember olyan, mint egy kaméleon, bármilyen stílusban tud alkotni".

Személy szerint tőlem távol áll a Cavalli-stílus (Roberto egészen biztosan nem egy kaméleon), interjút készíteni szintén nem a munkám kedvenc része, de azért az nagyon jó, amikor csörög a telefon, és a vonal túlsó végén egy világhírű divattervező van, hogy interjút adhasson nekem..........

Remélhetőleg a szeptemberi Flair-ben olvashatjátok is, addig is itt lehet beletekinteni az elmúlt negyven évről szóló virtuális múzeumba. Annyira sajnálom, de nem mutathatom meg a könyv egy képét sem..... pedig tényleg fantasztikusak!!!

Címkék: munka divat

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr622136669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása