Ez a mottója a Chanel új férfiparfümjének, ami a Bleu nevet kapta (ezt mutatták be nekünk a Greshamben). Az illat először nagyon friss, utána fás-fanyar lesz, minden bőrön más és más, szóval tényleg nagyon izgalmas. A váratlanságról, a meglepetésről szól a reklámfilm is, amit maga Martin Scorsese rendezett, és amely egy gyönyörű, kékes-feketés színben ragyog.
A minap megérkezett a parfüm sajtóanyaga is. A Chanel lenyűgözően bánik az újságírókkal (lásd pl a rózsaszüretet és a körítését, amire elvittek). Utazások, menő helyszínek, látványos sajtóanyagok... Tökéletes példa ez is arra, hogy milyennek kéne minden sajtóanyagnak lennie: kreatívnak, eredetinek, a termék szellemiségéhez illőnek. Expect the Unexpected... Ez itt egy parfüm, legalábbis első látásra.
Másodikra tartalmas kis pakk, noteszben a termék leírásával, kis borítékban az image-film és a werkfilm képkockáival, egy kis poszterrel és egy szupervékony pendrive-val. Like.
(A parfüm aug 16-tól lesz kapható, a helyes pasit pedig Gaspard Ullielnek hívják, színész. A Chanel blogján lehet naprakész információkhoz jutni, és várhatóan ide töltik fel majd a filmecskét is. )