A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Macaron-nap

2013.03.21. 14:38 | juc | 2 komment

Őrület, mekkora az őrület:) egy ilyen kis semmi édesség körül, de ilyen ma a világ. A Macaron-napon idén is sokan voltak (mint tavaly), és voltak finom dolgok is (mint tavaly), de nekem idén elmaradt az extázis. A Villa Bagatelle vörösáfonyás-kecskesajtos verziója, amely a szabadon választott kategóriát meg is nyerte:) (a másik kategória KÁVÉS MACARON volt), és a Desszert.Neked sós-karamellása mindenesetre nem volt rossz...

mac13.jpgmac9.jpgmac12.jpgmac8.jpgmac11.jpgmac5.jpgmac3.jpgmac6.jpg

Címkék: gasztronómia

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr605156958

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

stillman 2013.03.31. 11:32:38

én nem emlékszem, hogy tavaly lett volna extázisod :)
amúgy pedig tudjuk, hogy azért nem olyan semmiség ez a semmiség (nem véletlenül állandó elem 1-3 Michelin csillagos éttermek desszertsorában), ahogy egy jó csoki vagy só másnak semmiség, sokaknak pedig a VILÁG értelmének esszenciája.

juc 2013.03.31. 18:11:33

Pedig volt extazisom, ha a tavalyi posztbol nem derult volna ki:) a libamajas villa bagatelle, a rozsavolgyi kakaobabos.... Azok orok emlekek. De az igaz, hogy tavaly sokkal tobbet kostoltam, mint iden, es a tomeg miatt kevesebb idot is toltottem kint! Egyebkent semmi bajom a macaronnal, csak olyan erdekes, hogy itt van ez a kis sutemeny, ami "csak" egy desszert, es megis mekkora az orulet korulotte. Nekem a macaron nem olyan nagy kedvencem, de ha lenne pl creme brulee day, vagy nalunk is unnepelnek a nutella dayt, hat akkor elvesznék.... :)
süti beállítások módosítása