A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Design Hét, random

2015.10.13. 16:29 | juc | Szólj hozzá!

Szerintem nagyon jó lett az idei Design Hét, én legalábbis a tavalyinál sokkal elégedettebb vagyok (és nyilván fáradtabb is). Persze mindenhol látom, hogy hol lehetett volna még jobban, és hova lehetett volna fejlődni... mindegy. Annak nagyon örülök, hogy az új weboldal és a social media-ra fordított sokkal nagyobb figyelem, illetve a food design / gasztro téma erősítése számottevően megnövelte a láthatóságunkat, az interjúinkat, a médiajelenlétünket, az általános ismertségünket a célcsoportjaink körében. És igen, már dolgozunk a következőn, bár én most legszívesebben napokig aludnék, de persze van még némi adminisztráció, és a Design Héten kívül is vannak munkák.

Nem nagyon tudom összefoglalni, hogy mi történt - részben, mert sajnos sok eseményre, ami érdekelt, el sem jutottam, részben, mert még mindig túl közeli az élmény, ezért inkább csak pár kép azokról a helyekről, ahol volt lehetőségem, időm és erőm fényképezni. A többit megnézhetitek a designhet.hu-n, és érdemes feliratkozni a hírlevelünkre, mert abból mindig lehet értesülni arról, hol tartunk a jövő évvel.

 dhb.jpgtukrok.jpgtypodesign.jpgtextil.jpglampa2.jpgpecset.jpgagm.jpgfekete.jpgfuti.jpgtatz.jpgtechnika1.jpgtatz2.jpgfuzet.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr997965316

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása