A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Bouroullec x Samsung

2015.09.23. 19:44 | juc | Szólj hozzá!

A Bouroullec-fivérek nagyot alkottak, megint (úgy sejtem, rajtam kívül másoknak is örök emlék, amikor először láttuk meg a Lit Clos nevű tárgyukat a Cappellini katalógusában, úgy tizenöt évvel ezelőtt. Már akkor lehetett tudni, hogy az ő formanyelvük, minimalista, de szenzuális világuk, játékos fantáziájuk, a japán egyszerűséget és az európai érzelemgazdagságot ötvöző gondolatiságuk sztárrá teszi őket. Bár lottózni tudnék így... Miközben szuperszerények, és Ronan még évekkel később is előre köszönt nekem, ha találkoztunk Milánóban, miután egyszer interjút készítettem vele - franciául, mert akkor még nem akart más nyelven megszólalni. Nem a legjobb interjúm ever:D).

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr807799150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása