A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Cole & Son: Geometric II

2015.09.11. 11:47 | juc | Szólj hozzá!

Emlékeztek a Geometric kollekcióra? Én nagyon szerettem, hihetetlen, hogy már négy éve mutatták be... úgy tűnik, nemcsak nekem tetszett annyira: kiderült, hogy a Cole & Son egyik legnépszerűbb kollekciója (a Fornasetti-vel együtt). Ezért most végre megszületett a folytatása, a Geometric II, már kapható a Hephaistosban!

 cole_son_geometric_ii_miami_p_105-4017_rbg_lr.jpgcole_son_geometric_ii_deco_palm_105-8035_rgb_lr.jpgcole_son_geometric_ii_riviera_105-6029_rbg_lr_no_advertising_usage.jpgcole_son_geometric_ii_apex_grand_105-10045_rgb_lr.jpgcole_son_geometric_ii_oblique_105-11046_rbg_lr_no_advertising_usage.jpgcole_son_geometric_ii_tile_105-12054_rgb_lr.jpgcole_son_geometric_ii_deco_palm_105-8039_rbg_lr_no_advertising_usage.jpgcole_son_geometric_ii_delano_105-7033_rgb_lr.jpgcole_son_geometric_ii_puzzle_105-2008_rbg_lr_no_advertising_usage.jpgcole_son_geometric_ii_miami_105-4018_rgb_lr.jpgcole_son_geometric_ii_prism_105-9040_rbg_lr_no_advertising_usage.jpgcole_son_geometric_ii_luxor_105-1002_rgb_lr.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr37767020

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása