A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Magyar Formatervezési Díj

2014.10.20. 14:59 | juc | Szólj hozzá!

November 2-ig még látható az Iparművészeti Múzeumban a Magyar Formatervezési Díj idei válogatása, amin sajnos nem tudtam fotózni, mert nagyon sokan voltak a megnyitón... viszont szerencsém volt abban a teremben, mely a Díj 35 éves történetéből szemezget, igazi retrótárlattá avanzsálva:) akit csak egy kicsit is érdekel a design, annak mindez kötelező program, még két hétig látható! (Sok kép még itt!)

mfd4.jpgmfd2.jpgmfd3.jpg2014-10-06-19.12.13.jpgmfd5.jpg

 

Címkék: design designhét

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr546811095

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása