A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Színes füst

2014.01.27. 22:37 | juc | Szólj hozzá!

A színes füst mostanában nagyon tetszik, és emlékszem, mennyire imádtam, amikor először láttam - ezen a fotósorozaton illetve az Elle Decor egy anyagában. Az Elle Decor anyaga más miatt is tetszett, naná: szuper a helyszín, egy medence. A tárgyak, a színek pazar válogatásban vannak, a tárgyak kiegészítik egymást, hasonló stílusúak, van koncepció, összeillenek, nem ütik egymást, vizuálisan egységes az anyag. És persze ott a füst, amitől az egész művészetté lesz. Egész véletlenül találtam most meg ezt a videót, making of, a képeket nem találtam a neten, de talán így nem is kellenek (bár szerintem három képbe sűrítve még erősebb az egész).

Mondanom sem kell, az olasz Elle Decorról beszélek, a többi ország változata "csak" lakberendezési magazin, ez annál jóval több, minden hónapban megveszem, ha más lapot nem is, ezt biztosan.

Az anyag stylistjai: a Studio Pepe oldalát is érdemes megnézni, másik két kedvenc anyagom is fent van ott, az egyiket Adele Rolling in the Deep klipje inspirálta - látjátok, mindenütt ott van, mármint az inspiráció.

Elle Decor Smoking Pool from Federico Cedrone on Vimeo.

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr205785739

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása