A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Inspiration

2014.01.16. 12:25 | juc | Szólj hozzá!

Kis türelmet kérek, amíg felveszem a fonalat az idei évvel, kicsit nehezen megy, de rajta vagyok... Addig is a legfrissebb kedvenceim:


1. Az'Allűr blog - korábban is ismertem, de mivel megszoktam, hogy a Facebookra úgyis mindenki becsatornázza a blogját, fel sem merült bennem, hogy valaki nem teszi... pedig Dávid Máté ilyen! Az utóbbi időben ráadásul volt szerencsém személyesen is jobban megismerni, és azt kell hogy mondjam, amit a producer mond az Aranyoskámban, amikor kiderül számára, hogy Dorothy Michaels valójában férfi: "le, vagyok, nyűgözve." (ilyen hangsúllyal). Máté ugyanis Camus-t olvas és esztétikára jár, jobban ismeri a francia újhullámos filmeket, mint én valaha is fogom, pedig - és ezért utálni fog, hogy leírtam - 13 évvel fiatalabb nálam! A blogja friss, erős, érzékeny, okos és számomra valamiért nagyon inspiráló mostanában.

2. Refinery29 - ahogy a divat- és lakberendezési magazinok keresik az új identitást ebben a turbógyorsasággal száguldó, high-tech világban, egyre több online médium veszi át a szerepüket sikerrel. Már régóta a Refinery29 a legjobb ebben - naprakész, vicces, stílusos, eredeti, és nagyon-nagyon felhasználóbarát. Szépség, divat, celeb, tech, trendek, leginkább lányoknak.

3. A piros, a kék, a fekete és némi arany - ezen a Pinterest board-omon. Valamiért mágikus hatással van rám: ha elakadok egy feladatban, görgetem magam előtt néhány percig az oldalt, és feltölt erővel. Remélem, nektek is bejön!

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr675761112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása