A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

2. Gönci Barack Vigasság

2013.07.17. 16:29 | juc | Szólj hozzá!

Én mondtam, hogy jó lesz és az is volt: elmentünk Boldogkőváraljára, ahol a már-már giccsesen szép boldogkői várban, valamint másnap a Bestillo Pálinkaháznál végigünnepeltük a gönci barack érését. Kicsit bővebben az történt, hogy Ami barátnőmmel két szőke nő talpraesettségével és egy szivárvány gyönyörű kíséretében (mely Miskolctól kísért bennünket) elfoglaltuk a szállásunkat a teljesen térerő- és házszámmentes zsákfalu zsákutcájában, majd kellemesen bepálinkáztunk a Budapest Bár koncerten, végignéztük a naplementét a boldogkői várból, isteni szuvidolt tarját ettünk, barátkoztunk helyiekkel, kibeszéltük a pécsieket és pestieket, nevetgéltünk, hullócsillagot láttunk!, ezután síri csöndben óriásit aludtunk, kakas kukorékolására ébredtünk, jól belakmároztunk gönci barackból és a belőlük készülő finomságokból (a lekváros palacsintától a kacsamájkrémmel kínált chutney-ig), friss levegőt szívtunk, oxigéneket vásároltunk (na jó, én csak barackot, lekvárt és szalonnát), bebódultunk a pálinkafőző helyiségben, aztán visszatértünk az életünkbe. Mindez egyrészt jól ránkfért, másrészt pedig sajnálhatjátok, hogy kihagytátok:)

best1.jpgbest8.jpgbest17.jpgbest7.jpgbest9.jpgbest10.jpgbest16.jpgbest5.jpgbest4.jpgbest6.jpgbest2.jpgbest11.jpgbest20.jpgbest21.jpgbest15.jpgbest12.jpgbest14.jpgbest13.jpgbest18.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr235405855

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása