A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Jamie Oliver's Food Tube

2013.01.21. 21:16 | juc | 2 komment

Tudom, hogy nem Jamie az első, aki megpróbálkozik az első élő adással az interneten, biztos vannak már sok ezren, akik ezt megcsinálták, de én még egyikük miatt se ültem le a számítógép elé. Well, ma megtettem, mert ma debütált Jamie Food Tube-jának élő műsora, amit imádtam! A műsorban Jamie négy-öt helyszín között pörög egy stúdióban, ugyanezt teszik a vendégei is, a téma pedig mi más lenne, mint a legtöbbet google-keresett étel: a csirke! Van pici ismeretterjesztés (pironkodó szerkesztőkkel), elhangzik pár egyszerű recept, a két kamera folyamatos mozgásától soha nem unatkozik a szem, a kommentelők között ajándékokat sorsolnak live (képzeljétek hogy Jamie hangosan bemondja a neveteket a tévében, ha ti nyertek! és dedikál is azonnal!), a vérprofi szereplőknek és stábnak köszönhetően pedig csak kapkodja a fejét az ember, annyi minden történik. Bónuszként pedig több alkalommal hangos nevetésben törtem ki - now that's what I call entertainment! A poénokat nem lövöm le, angolul jól tudók inkább nézzék végig a félórát itt, és iratkozzanak fel az újdonságokra, mert minden nap jönnek az új receptek, és gondolom hamarosan az újabb élő adás is. Bravo!

jamie1.jpg

Címkék: étel gasztronómia

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr275033307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ivanyiorsolya 2013.01.22. 23:31:07

Én is belenéztem, tényleg nagyon szórakoztató volt! DJ BBQ..:)

juc 2013.01.23. 11:55:48

@ivanyiorsolya: ugye? az nagyon vicces volt. és a legvégén Gennaro, azt is nézd meg, azon szakadtam a nevetéstől.... :)
süti beállítások módosítása