A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Botlatókövek

2012.09.26. 15:44 | juc | 1 komment

Ti is láttatok már ilyen fémlapokat a pesti járdán, ugye? Én mindennap elmegyek néhány mellett a Ráday utcában. Sokáig azt hittem, ezek a szinte észrevehetetlen, aranyló kockakövek sajátos pesti emlékművek - nemrég tudtam csak meg, hogy egy német művész, bizonyos Günter Demnig alkotásai, és hogy Európa-szerte láthatók. A hagyományos kockakő-formájú és -méretű szobrok egy-egy elhurcolt és elpusztított embernek állítanak emléket annak valamikori lakhelye előtt, sajátos, a városszövetbe belesimuló, pókhálószerű emlékművet ezzel – diszkréten, mégis szívszorítóan. És a nevük is milyen szép: botlatókövek! A projektről itt és itt lehet olvasni, a pesti botlatókövek listáját pedig itt lehet tanulmányozni, fotókkal.

botl1.jpgbotl2.jpgbotl4.jpgbotl3.jpg

Címkék: budapest art

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr484790648

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mélisande · http://melisandegyuruje.blog.hu 2012.10.01. 15:34:53

Igen-igen! Zuglóban számos darab található. És elszomoordom mindig. Én ott élem a mindennapjaimat, olyan állandónak (pocsolyának?) tűnik minden, és elgondolkodom, mit érezhettek, amikor utoljára lementek a lépcsőn, kiléptek a házukból. Azt hiszem, akkor minden árnyéknak, kőnek jelentősége lett...
süti beállítások módosítása