A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Füvészkert 1.

2012.09.18. 19:06 | juc | Szólj hozzá!

Ami nekem itt Pesten a legjobban hiányzik, az a természet: a csend, a csillagos ég, a friss levegő, a színek, az illatok. Ezért úgy döntöttem, hogy bár a hétvége és ezáltal a Kulturális Örökségnapok döntő része szorgos munkával telik, egy kis kikapcsolódást megérdemlek, és ellátogattam a Füvészkertbe (ami persze egyébként is nyilvános, de most ingyen lehetett bemenni). Én még sosem voltam a Füvészkertben, és nagyon kellemesen csalódtam. A műélvezetet persze sajnos beárnyékolja az a tény, hogy a kert a 8. kerület kellős közepén található, ezért még vasárnap délelőtt is állandó zaj-aláfestést biztosít a szomszédos urulógiai klinika szellőzőrendszere, a vijjogó szirénák és a környékbeli helyi menő csávók tuning verdáiból dübörgő tuctuczene, de a Füvészkert mégis egy kis oázis a Belvárosban. A legszebb a frissen felújított Pálmaház, amelynek gigantikus banánfa-levelei alatt úgy érzi az ember magát, mint Gulliver az óriások földjén, de gyönyörűek a bonsaiok is, és lenyűgözőek a kancsókák (a húsevő növények). Ha tehetitek, egyszer látogassatok el oda, például a közelgő Kutatók Éjszakáján - vagy bármikor máskor, ha egy kis természetre vágytok itt a betondzsungelben.

DSC04185.jpgDSC04186.jpgDSC04190.jpgDSC04193.jpgDSC04202.jpgDSC04187.jpgDSC04210.jpgDSC04203.jpgDSC04219.jpgDSC04211.jpgDSC04234.jpgDSC04236.jpgDSC04237.jpgDSC04194.jpgDSC04273.jpg

Címkék: budapest

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr864780329

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása