A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Péntek: könyvvásár!

2012.08.22. 15:47 | juc | 5 komment

Nem elfelejteni: most pénteken, tehát 24-én délután 2 és 6 óra között nem kevesebb, mint 40% kedvezménnyel juthattok hozzá a könyveinkhez!!! Részletek itt, gyertek!

konyveink_juc.jpg

Címkék: munka könyv program boook

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr784726142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Colandra 2012.08.24. 10:08:37

MENNÉK, VENNÉK, ENNÉK.... csak sajnos lehetetlen elernem oda idoben a tavolsag miatt. Kar mert az "Osv-Art Termekek" mindig a minoseget nyujtjak...!!!

juc 2012.08.24. 11:20:39

@Colandra: :) nemsokára indul a webshopunk, ott tudsz majd bárhonnan rendelni:) köszönjük a bókot!

Colandra 2012.08.24. 12:25:26

@juc: Kosz az infot! Ez lenyegesen megkonnyiti majd a dolgom, biztos hogy fogok rendelni mert szeretek fozocskezni, foleg baratokat meglepni uj receptekkel. Visszaterve az "Osv-Art Termekekre" : nem fogod elhinni de a ciprusi allami TV mar masodszor adja a Pompei c. filmet egy honapon belul, (ezzel elarultam a tartozkodasi helyem) ma lesz a masodik resz! Probalom nepszerusiteni az ismeroseim koreben hogy minel tobben nezzek. A bokot nagyon szivesen kuldtem Mindkettotoknek, lelkes Osv-Art rajongo vagyok.

juc 2012.08.24. 12:40:57

@Colandra: :) igen, a Pompei nagyon népszerű és nagyon sok országban veszik! :) Cipruson azért jó lehet, bár ami a meleget illeti, most mi sem panaszkodunk.....

Colandra 2012.08.24. 13:27:54

Igen, nem rossz itt, bejartam mar az egesz szigetet, kicsi a hely de latnivalo akad. Voltal itt mar valaha is?
Tudom hogy most odahaza eppen ugyanolyan hoseg van mint itt (figyelem) de itt mar tul vagyunk a legrosszabbon. Minden nyaron bejon egy nagy hohullam ami ugy kb. 4 hetig is eltarthat. Nem is a meleggel lenne a baj hanem a magas paratartalommal, olyankor meg lelegezni is nehez, igazi gozfurdo jelenik meg hogy megkinozza a mindennapjainkat. Jajaja, bocs hogy ennyit fecsegtem, pedig nem vagyok igazan locsogo tipus, irni viszont szeretek. Szolj ha untatlak es abbahagyom.
süti beállítások módosítása