A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Hétfő: művtöri - Giorgio Morandi

2012.03.27. 10:40 | juc | 3 komment

Fantasztikus képeket köszönhetünk a 20. századi olasz festészet nagy alakjának, Giorgio Morandinak: színei, kompozíciói és a képeiből áradó nyugalom a németalföldi festőket idézi, stílusa viszont gyakran az impresszionizmushoz áll közel. Nem csoda, hogy munkássága egyre több alkotót ihlet meg manapság, hiszen ezekben a józan, egyszerűségre éhes időkben az ő puritán tárgykompozíciói az otthoni élet meghittségét sugározzák. Alább Morandi egy festménye (innen), az Alessi Tonale-sorozata (2009, tervezője David Chipperfield), illetve Sonia Pedrazzini gyertya-objektjei, melyeket bevallottan Morandi inspirált (2012). A Kose vázakollekciója (fehér háttéren) szerelem volt első látásra, amikor először láttam (kb. 8 éve) a milánói iSaloni bútorvásáron, az Élitis tapéta reklámfotójára (legalul) pedig tegnap bukkantam, véletlenül.

 

Címkék: design art

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr474343041

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

agnes szucs · http://www.iiiinspired.blogspot.com/ 2012.03.29. 18:18:58

nagyon szeretem a munkáit, és olyan jó, hogy ezekben a tárgyakban továbbélhet a hangulatuk.

nagyon szeretem azt is, amikor pl az elle decor-ban (főleg az olaszban) hasonló hangulatú képeket látok.

üdv,
ági

juc 2012.03.29. 21:53:56

@agnes szucs: igen, az olaszok szerencsére nagyon büszkék rá:) és az olasz Elle Decor egyébként is a csúcs. meg az angol. és néha a francia.

agnes szucs · http://www.iiiinspired.blogspot.com/ 2012.04.01. 21:49:10

:) :) belenéztem most az újságosnál egy franciába, és tényleg nagyon jó! De van még pár kedvenc... WOI, Ideat, Vogue Living... mind megvenném, ha tehetném... :P
süti beállítások módosítása