A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Life as Art

2012.01.19. 11:23 | juc | Szólj hozzá!

A változatosság kedvéért beteg vagyok, köreimet a Ráday utca és Juciland között rovom, ahol ebben a szürke időben viszonylag kevés nulla vizuális inger ér. Dehát mire való az internet, ha nem arra, hogy inspirálódjunk, ugyebár, íme tehát néhány elgondolkoztató, érdekes és látványos újdonság a cybertérből, ami az élet=művészet jegyében készült, és amely arra bátorít, hogy "változtasd meg élted".

1. Exchange Hotel, Amszterdam - ahol minden szoba egy-egy önálló képzőművészeti alkotás.

2. Káoszlakás Brazíliában. Szabályok, konvenciók nélkül, romos falakkal, a totális szabadság jegyében.

3. Stephen Wiltshire. Az autista művész nem kisebb bravúrra képes, mint hogy egy húszperces helikoptertúra után emlékezetből lerajzol egy olyan kis porfészket, mint Hong Kong. Méghozzá igen szépen.

4. Cristo & Jeanne Claude. Nagyon szeretem a csomagolásművészetüket, az oldalukon a korábbi munkáikat és az aktuális projektet is lehet követni.

Címkék: design utazás art szálloda

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr193589489

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása