A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Furcsa dolgok Budapesten rovat

2012.01.11. 16:41 | juc | 2 komment

Budán is vannak féltve őrzött titkok: az egyik ilyen a Csörsz utcai ortodox zsidó temető. Az utcáról semmi nem jelzi, hogy a város egyik legdrágább környékén százéves sírok sorakoznak katonás rendben - és észrevenni is elég nehéz, hiszen a temetőt magas fal védi. Én a 212-es busz magasából csodálkoztam rá először úgy egy évvel ezelőtt, és azóta szerettem volna egy kattintást (vagy legalább egy pillantást) vetni rá, de mozgó buszról ez ugyebár nem egyszerű. Ma viszont olyan elképesztő szerencsém volt, hogy a szomszédos épületben volt dolgom, ahonnan pazar kilátás, pontosabban be- vagy rálátás nyílik erre a békés zárványra Buda szívében, amelybe ugyan 1961 óta nem temettek senkit, de amely az ortodox törvényeknek megfelelően soha el nem költöztethető, tehát valószínűleg soha nem épül a helyére lakópark.

Címkék: budapest temető

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr913537346

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mélisande · http://melisandegyuruje.blog.hu 2012.01.18. 11:29:00

Hát sajnos ebben én nem lennék olyan biztos....

juc 2012.01.18. 11:32:50

@Mélisande: persze, Pesten sose lehet tudni... de a Hitközség azért tényleg elég erős tud lenni!
süti beállítások módosítása