A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Niagara Vízesés

2011.10.31. 17:37 | juc | Szólj hozzá!

A Torontóból 2 óra alatt elérhető Niagara lenyűgöző. A két fő vízesésben döbbenetes mennyiségű víztömeg zúdul alá (percenként 110-168 000 m3), iszonyatos erővel, folyamatosan, évezredek óta. Sajnos az időjárás nem volt kegyes hozzánk, úgyhogy a vízpára + szemerkélő eső elől a vízeséssel szemközti dombra emelt kaszinó- és hotelkomplexumba menekültünk. Én még sose voltam kaszinóban, nem nyűgözött le most sem. A magas épületek mind-mind szállodák, kilátással a vízesésre (a mi szerencsénkre innen, a Kanadai oldalról jobb a látvány), no és az életükkel játszó turistákra, akik képesek hajón bemerészkedni a zuhatag alá.

Címkék: kanada

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr763336621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása