A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Garázsvásár

2011.10.02. 10:40 | juc | 2 komment

A várakozást messze felülmúló siker övezte az első, általunk szervezett Garázsvásárt. Rengetegen jöttek, gyakorlatilag folyamatos volt a forgalom, és mindannyian nagyon sok mindent értékesítettünk - a spagettimérőtől az olajfestményen át a régi könyvekig, játékokig, gyerekruhákig, magassarkúkig, csaptelepig, kávéfőzőig, ékszerekig, lekvárokig és egyebekig. Még én is haszonnal zártam az eseményt, pedig elhihetitek, hogy a cuccok egy része egymás között talált gazdára:) Az idő és a társaság remek volt, a sütik finomak, szóval jó volt, majd máskor is szervezünk ilyen mini-bolhapiacot. Szervezzetek ti is - nem kell más hozzá, mint egy placc (kert, udvar, parkoló), és néhány vállalkozó szellemű barátotok, aki kihozza a megunt/kinőtt stb. dolgait. A promotálásban segít a Garázsvásárok fb-oldala (és ígérem, én is:)). Mi pedig köszönjük Szoninak a lehetőséget!

 

Címkék: barátok étel garázsvásár

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr933271492

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pojka 2011.10.02. 17:38:38

igen, nagyon jó volt, remekül éreztük magunkat, jó sussokat vásároltunk, sőt még hasznosat is /hihihi/. Máskor is szivesen és örömmel jövünk! Üdv. Julianna

juc 2011.10.03. 11:19:43

@pojka: :) örülök! én is sok hasznosat vásároltam. meg sok olyat is, ami nem hasznos, de kellett, mint az oxigén. :)
süti beállítások módosítása