Lehidalok. A repülőkövetők mintájára a MÁV is létrehozta saját vonatfigyelőjét, mely meglepő módon még működik is. Itt a 21. század! Már csak az állomásépületeket kellene ledózerolni, a helyüket sóval behinteni, helyettük egyszerű, tiszta, világos és használható épületeket emelni, fűtést üzembe helyezni a várótermekben, az ajtókra kilincset és zárat szerelni, hogy ne jöjjön be a hideg, a betört ablakokat beüvegezni, levakarni a rágógumikat az ülésekről, a bent melegedő hajléktalanokat diszkréten megkérni, hogy ne költözzenek be véglegesen, megszüntetni az aládúcolásokat az előterekben, a graffitiket lemosni, a helyenként több évtizedes síneket és talpfákat kicserélni, az aluljárókat felújítani, a névtáblákat és kiégett villanykörtéket pótolni, a kocsikat kicserélni, vagy legalább az ablakaikat lemosni, a wc-ket kisikálni illetve megszüntetni bennük a dugulást és a bűzt, a jelenleg nem folyó csapokat megjavítani, a wc-papírtartóba wc-papírt helyezni, a déli határunkként még Jugoszláviát feltüntető térképeket kicserélni, az ablakokat nyithatóvá tenni, a kocsikat kitakarítani és jól kiszellőztetni, a peronokat balesetmentessé tenni, a kocsik lépcsőjét a jelenlegi 80 cm magasságból lejjebb hozni, hogy a nénikék is fel tudjanak szállni rájuk, az utastájékoztató rendszert zökkenőmentesen működővé tenni, a nemzetközi pénztárakba legalább angolul (netán több nyelven) beszélő és kulturáltan viselkedő alkalmazottakat ültetni, aztán már egészen európai vasúttársaságunk lesz. Mit mondhatnék: csak így tovább! Hív a vasút, vár a máv!
Vonatok
2011.08.03. 20:13 | juc | Szólj hozzá!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.