A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Tamásiban 1.

2011.07.18. 19:52 | juc | 2 komment

Tudom, a kismacskák eléggé felülreprezentáltak a posztban, de nézzétek el, még újak (legalábbis nekem). Elnevezésükön is tart még a vita: a "kisszürke", "cicimici" és "Mincike" az egyszínűt, a "tekiscsíkos" és a "csikósjucika" a csíkosat jelöli - utóbbi azért, mert egy Csikós Jucika nevű hölgy szeme színére emlékeztet, állítólag. A vendégségben egyébként hasonlóan találó neveket adtak kutyáiknak a háziak: a "Csuszi" név a folyton fekvő basset houndot, a "Kisköcsög" az izgága tacskót jelöli. A lovakét már meg se kérdeztem:D

 

Címkék: tamási

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr263077453

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mélisande · http://melisandegyuruje.blog.hu 2011.07.20. 14:23:09

Tamási! De sokat jártunk a strandra, de emlékszem voltunk még gyerekkoromban valami lovasbemutatón is, és a kikátóba is felmentünk. A strand akkoriban még igen kopár volt, a végében vasúti sín vezettett, amelyen füstös járt, időnként sípolva egyet.
Akkoriban a tavaszi szünetet és a nyári szünet egy részét a szomszédos iregszemcsén töltöttem!

juc 2011.07.20. 15:35:16

@Mélisande: kicsi a világ:) a strand még megvan, sokat bővítették és téliesítik is, bár bevallom, legalább 10 éve nem jártam ott. most bicikliutak épültek Tamási és Pári, illetve Tamási egyik külterülete (Öreghenye) és Regöly külterülete között, a Pacsmagi tavaknál. a kilátók (kettő is van) eléggé rozogák, és sajnos a fáktól már nem lehet kilátni... lovasbemutató pedig minden évben augusztus 20 körül van, Tamási Lovasnapok címszó alatt. idén én is szeretnék menni, gyere te is:)))
süti beállítások módosítása