A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Pastrami étterem

2011.06.09. 16:25 | juc | 2 komment

A Pastrami egy szendvics, a Pastrami Étterem pedig Prokopp Dóra + férje (és még mások) vállalkozása az Amfiteátrumnál. Hamar népszerűvé vált, főleg a kocsival járók számára oly kiváló helyszínnek köszönhetően, és mert állítólag híresen családbarát. Nekem nincs kocsim, pláne nincs gyerekem, úgyhogy hidegen hagynak a remek parkolási lehetőségek, és nem okoz extázist az sem, hogy van gyerekülés - ami leginkább tetszik, az az óriási belmagasság és a betonfalak. És bár persze anyukaként biztos örülni fogok majd egyszer, hogy milyen óriási a pelenkázó a wc-ben, és hogy milyen szuper otthonos a hely, hogy nem lehet cigizni, hogy vannak újságok és szakácskönyvek (miénk egy se, irgumburgum), és hogy még különböző méretű tamponokból is szabadon válogathatok a mosdóban (komolyan), most még nem érdekel ez az egész, és a felszolgálók nyájasságától is kiráz a hideg. És mivel az étel se nyűgözött le soha a Pastramiban (ma voltam ott talán harmadszor), a rózsaszín padló + zöld székek színeitől hányok, a budaiaknak oly ideális helyszín pedig kissé kiesik az én útvonalaimból, jól nézzétek meg most a Pastrami étterem képeit, mert nem valószínű, hogy mostanában készítek újakat róla.

Címkék: budapest design étterem bútor

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr102970900

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nouvelle 2011.06.14. 20:58:43

Én láttam a múltkor a magazinos polcon a Segal könyvet, ráadásul dedikált volt - hogy mentsem őket egy kicsit. Mentem, mert kerületi lakosként, és főleg anyukaként tényleg jók (sőt, hivatalosan is ők a kerület legjobb étterme). Persze gyerek nélkül, és kerületen kívül én is tudok jobbat : )

juc 2011.06.15. 10:53:47

@nouvelle: akkor a könyves ügyet visszaszívom:) és megértem, hogy mented, dehát ugye, aki 9:21-ig aludhat.... :D
süti beállítások módosítása