A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Zacskó

2011.05.06. 11:26 | juc | Szólj hozzá!

A low budget témáknál maradva itt ez a nejlonzacskó, aminek egyáltalán nem örülök, hogy két hete az erkélyünkkel szemközti fára akadt... de tagadhatatlanul van benne valami költői, ahogy cibálja a szél ebben az enyhe télben (igen, pont, mint az Amerikai szépségben). Eljátszottam a gondolattal, hogy a Nádas-analógia mentén minden reggel lefotózom, amíg le nem rohad onnan, de azért az esetek többségében egyszerűen kókadtan lóg, és az nem túl fotogén. No meg nem is vagyok túl türelmes típus, hogy kivárjam azt a néhány évtizedet.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr952881868

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása