A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Breaking news

2011.01.03. 11:44 | juc | 3 komment

Mivel már jó néhányan tudják, szeretném, ha ti is tudnátok, mégpedig lehetőleg tőlem: felmondtam az Aheadmedia-nál és nem csinálom tovább a H.O.M.E.-ot és a Flair-t sem. A döntésem fő oka, hogy egyre több olyan dolgot vártak (volna) el tőlem, ami szerintem nemhogy egy főszerkesztő, de egy szerkesztő feladatkörébe sem tartozik (hajjjaj ha tudnátok), ezzel párhuzamosan pedig egyre több jel mutat arra, hogy szabadúszóként és a könyvkiadónk révén sem fogok éhen halni. Új év, új élet (és persze új diéta...), remélem, senkit sem sokkoltam túlságosan:) Január közepéig maradok, és egyelőre velem nem közölték, ki lesz az utódom. Kívánjatok sok sikert, köszi:)))

Címkék: munka boook

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr332556509

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása