A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

A legújabb szerzemény

2010.10.26. 09:36 | juc | Szólj hozzá!

Na hát ez az a könyv, amit bárcsak én írtam volna. Arról szól, hogy hogyan vedd észre a világot körülötted, hogyan tudatosíthatod magadban a világ szépségeit, a kontempláció művészete, satöbbi. Mert ahogy ugye a mottónk is tartja: You Can Find Inspiration in Anything. And If You Can't, Look Again (Paul Smith), vagy ahogy a hátsó borítón idézik Joseph Beuyst: Everyone Is an Artist (bár az igazsághoz hozzátartozik, hogy ő Novalistól kölcsönözte a mondatot). A könyvet (vagy inkább, találó szóval: munkafüzetet) egyébként Keri Smith írta, a címe: How to Be an Explorer of the World: Portable Life Museum. Meg lehet rendelni az Amazonon, én az MQ-ban vettem meg, magamnak és POUR MATTHIEU AUSSI, QUI EST A COMMENCER SON PROPRE BLOG:)

 

 

Címkék: könyv art inspiráció

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr782399728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása