A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Zenék

2010.09.19. 12:13 | juc | Szólj hozzá!

Én egy pop csaj vagyok, bevállalom. Nem vagyok túl vájtfülű, a jazzt csak mostanában kezdem megszeretni, a komolyzene gyakran untat, felhangosítom, ha Backstreet Boys megy a rádióban, a huszadik század legjobb számának a Billie Jean-t tartom, az első LP amit megvettem, Rick Astley volt, és így tovább. Ez van. Nemrég valaki azt mondta, hogy nem kell ezt szégyellni:))), úgyhogy gondoltam, hátha ti is kíváncsiak vagytok arra, amit szeretek... íme az öt kedvenc.

5. George Michael: Older. A kilencvenes évek legjobb lemeze, ezen belül is főleg a Spinning The Wheel.

4. Madonna: Madonna / Like a Prayer / Ray of Light / Confessions on a Dancefloor. Nagy Madonnás voltam, kereszteket is hordtam a fülemben. Mára ebből az őrületből csak ez a négy lemez maradt, amiket rendszeresen meghallgatok. A Confessions-re lehet a legjobban dolgozni például.

3. Coldplay: X&Y. Sose felejtem el, amikor az első Coldplay-klippet láttam, ez volt a Trouble. Az a lemez még elég depresszív volt, és a következő is - a legutolsó pedig túl zavaros. Az X&Y az arany középút, és egyébként egy elég eseménydús korszak is volt az életemben, a legjobb szám róla pedig a Hardest Part.

2. Kispál és a Borz: Naphoz Holddal / Föld Kaland Ilyesmi. Még az előző évezredben, amikor Pécsre jártam gimnáziumba, akkor bukkant fel a semmiből ez a helyi kis zenekar. Emlékszem, a helyi ifjúsági házban kábé huszan voltunk a koncertjükön. Mindig visszavisz oda, az összes tizenöt éves lelkiállapothoz. A top: Szőkített nő.

1. abszolút nr 1: Simon & Garfunkel: The Concert In Central Park (a két kedvenc: April Come She Will, főleg mostanában, és a The Boxer). Még a szüleim kazettái között fedeztem fel, kb tízéves korom óta hallgatom. Ha van olyan zene, amire azt mondod, az énedhez tartozik, akkor az nekem ez. Mint a baba, amivel alszom (hát igen, most már ezt is tudjátok:D – coming out: Csicsijának hívják, 32 éves). Ez a lemez hetente legalább egyszer műsoron van, és ha kimarad, hiányzik.

Futottak még: Dido (főleg a Sand in My Shoes), Led Zeppelin (Whola Lotta Love), R.E.M.: Out of Time (nyilván élen a Losing my Religion-nel) és Donald Fagen (Rikki Dont Lose that Number).

Hát ezek. Ne is próbáljatok benne következetességet keresni.

Címkék: zene

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr642307096

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása