A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Lakás

2010.08.10. 19:00 | juc | 3 komment

Már nagyon sok hasonló lakásban voltam, de még mindig lenyűgöz, hogy a falak mögött milyen extra belső terek bújnak meg néha itthon, Magyarországon is. Ezt a családi házat ma fotóztuk, a Sütő Kata - Sütő Laci páros tervezte, hiperminimál. A következő H.O.M.E. lapszámban megcsodálhatjátok:)

 

Címkék: design munka fény lakás lámpa home bútor

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr212212943

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Á la carte · http://www.alacarte-kulinaria.blogspot.com 2010.08.10. 22:11:29

Gyönyörű szép!! Imádom ezt a stílust. Asszem a következő Home magazin is a kosárban landol :) Számomra azonban mindig az a legszebb, legértékesebb, amikor egy lakberendezési újságban olyan lakást látok, ami ár/érték arányban is kiváló. Értem ezalatt azt, hogy sok pénzből nagyon könnyen lehet nagyon szépet alkotni, azonban szűkösebb anyagi forrás mellett olyat alkotni, ami nem egy hétköznapi lakásbelső az is óriási kihívás. Sajnos ilyenből viszont alig van....legalábbis én nem túl gyakran találkozok ilyen lakásbemutatásokkal. A legnagyobb szívfájdalmam, hogy termékeket is alig lehet kapni itthon...vagy a nagyon top kategória van, vagy a panzió bútor....legalábbis mi nagyon megszenvedtünk mire olyat találtunk, ami minimál, de nem épp a legfelsőbb kategória.

juc 2010.08.11. 12:37:54

@Á la carte: ezzel nem egészen értek egyet... nagyon sok terméket lehet kapni vagy megrendelni itthon. egyre több üzlet van jelen, és egyre több márka. sok pénzből könnyű szépet alkotni, igen, de kevés pénzből is lehet. az egyetlen dolog, ami szerintem tény: igazán szépet csak minőségi alapanyagokból lehet alkotni, és az sajnos mindig sokba kerül. de ez a főzésnél is így van például:)

Á la carte · http://www.alacarte-kulinaria.blogspot.com 2010.08.11. 13:24:50

Biztos igazad van, nekem csak ez volt a tapasztalatom kb 2-3 éve. Elmentünk Bécsbe és kitárult a világ. Nekünk nehéz volt, sok dologról lemondtam (pl Ivánka beton a falra - remélem nem végleg )de megoldottuk és végül nem Bécsből rendeztük be a lakást :)
Ami viszont valóban tény: a minőség, nem a legolcsóbb...és egy lakásnál mindig a minőségre kell helyezni a hangsúlyt, mert elvileg a berendezést nem 3 évre veszi meg az ember :)
süti beállítások módosítása