A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Furcsa dolgok Budapesten rovat

2010.07.28. 10:34 | juc | 4 komment

Ez a romos épület a IX. kerület Mátyás utca - Imre utca sarkán áll, és Roxi szerint, aki a szomszédos Corvinusra járt, évek óta ugyanebben az állapotban pusztul (gondolom, mûemlék, és itt is telekspekulációról van szó). Az épület egyik belsô falán a következô idézet olvasható:

- Vous devez etre bien fatiguée?

- Oh, ce soir je vous ai donné mon... et je suis morte...

stb. (Ön bizonyára nagyon fáradt? Ó, ma este önnek adtam a xxx-t, és halott vagyok...)

Akinek van fogalma róla, mi ez, írja meg – lehet, hogy itt is egy rendhagyó színházi elôadás-promóról van szó, mint Leonce és Léna esetében?...

 

 

Címkék: budapest

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr902181742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

juc 2010.07.29. 10:59:23

@attila.gyore: köszi!!! próbáltam google-al megkeresni, de nem találtam... pedig értek franciául:) ez a te blogod??? nagyon tetszik!!

tunda 2010.08.24. 09:36:29

kb 3 eve csinaltam egy fotot en is errol a feliratrol...azota uaz a helyzet. a molinot leszamitva.....amugy most nezelodok a blogodon, hosszu ideje nem jartam itt- de most is meg kell alapitsam hogy annyira jo:) amugy jo nyaralast/visszaterest. es meg lehet h kommentelek mashol is:)
ja es tegnap lattam h a 6kerben egy fel utcasort lebontottak. utoljara a 8ker leonardo utca sarkan es a felujitott 2es ("tesco")metroban sirtam igy kinombam....
süti beállítások módosítása