A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Furcsa dolgok Budapesten rovat

2010.04.18. 14:44 | juc | 6 komment

Vannak ezek a nénik, nem tudom, honnan jönnek, és mit árulnak, vagy mit csinálnak, de elképesztő hogy tényleg népviseletben járkálnak. Ezzel a nénivel aznap kétszer is találkoztunk véletlenül.

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr191931619

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

smartgirl 2010.04.19. 14:23:00

Én egy házban laktam a népviseletes néni lányával :)
Kedves eberek!

juc 2010.04.19. 18:55:41

@smartgirl: tényleg? és milyen népviselet ez? és hogyhogy ebben járnak? és mit árulnak amúgy? ha már...

smartgirl 2010.04.21. 17:41:22

@juc: Már nem tudom melyik vidékhez tartoznak, de követségen dolgozik az egyik ilyen néni, meg a hozzá tartozó galériában. Én is meglepődtem mikor mesélték a szomszédok, azt hittem, csak viccből járnak így, de nem. Ez a mindennapi ruhájuk. S nem árulnak semmit.
Majd megérdeklődöm, honnan is származnak valójában. :)

cámpuszmadár 2011.11.05. 09:16:47

Erdély / Mezőség / Szék

tia0608 2016.10.26. 21:46:36

Uh, elég régi ez a poszt, de azért megkérdem. Tudja valaki, hogy mikor és hol lehetne összefutni ezzel a nénivel? Én is szoktam látni néha a Móricz környékén azt hiszem. Csak mostanában sosem sikerült összefutni vele.
süti beállítások módosítása