A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Eckermann

2010.04.16. 13:55 | juc | 2 komment

A Goethe intézet aljában található Eckermann (korábbi poszt itt) nem a szépségéről híres, és nem is olyan hangulatos, mint az elődje, mégis kultikus hely, ahol sok értelmiségi megfordul (most is lapul egy a háttérben, tessék jól megnézni az Áronos képet) – és szerencsére hozzánk nagyon közel van. Most ráadásul kiállítás is látható az intézetben, Kunst im Haus címmel (infó itt), ahol Áron képeit is kiállították.

Szégyen vagy sem, én nem tudtam, miért épp Eckermann a neve, és őszintén szólva eddig nem is igazán gondolkoztam rajta, de most szöget ütött a fejembe és jól utánanéztem. Ha titeket is érdekel, itt lehet pótolni e súlyos irodalomtörténeti hiányosságot.

Címkék: bor kávézó baráth áron

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr291926798

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Otthon édes 2010.04.16. 21:51:37

És mondtad neki, hogy egy autogramot lesz szíves, májsztró?

juc 2010.04.18. 14:55:08

@otthonedes: neeeeem, csak orvul leképeztem:)
süti beállítások módosítása