A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

NYC 1.

2015.11.16. 17:21 | juc | Szólj hozzá!

New York tényleg nagyon nagy... mindenki mondja ezt, de valahogy mégsem hittem. Csak ott helyben érzékeli az ember, milyen szélesek az utcák, nagyok a házak, az autók!, a bejáratok, az adagok, és főleg a távolságok (nagy szerencsénk volt az idővel, úgyhogy ez utóbbiból jutott elég). Én rendes turista voltam (mutatom Google Mapsen is, hogy mennyi helyet jelöltem be előre magamnak, nyilván ennek a fele sem volt meg), megnéztem a Times Square-t, végigsétáltam a Brooklyn-hídon és a The High Line-on, felmentünk az Empire State Building 86. emeletére... tehát sajnos a finom kis cizellált dolgokra nem igazán maradt időnk és energiánk, de egészen biztosan visszamegyünk még, és akkor jöhetnek a kis eldugott galériák, izgalmas kiállítások, concept store-ok és minden finomság, ami annyira érdekes. (Azért persze így is eljutottunk egy-két helyre, pl. a hipszter csokiszentély Mast Brothers showroomba Williamsburgben, csodálatos steaket ettünk a Les Halles-ban, szuper könyvesboltokat találtunk, és tiszteletünket tettük a CBGB előtt is.) Szóval biztos megyünk még, addig is mutatom képekben!

 screen_shot_2015-11-16_at_17_12_07.jpg

nyc1.jpg

nyc102.jpg

nyc11.jpg

nyc111.jpg

nyc10.jpg

nyc118.jpg

nyc51.jpg

nyc120.jpg

nyc24.jpg

nyc23.jpg

nyc20.jpg

nyc13.jpg

nyc3.jpg

nyc30.jpg

nyc131.jpg

nyc40.jpg

nyc36.jpg

nyc5.jpg

nyc35.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr738083764

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása