A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Közérdekű

2014.07.13. 13:57 | juc | Szólj hozzá!

Az elmúlt egy évben nagyon sok változás történt az életemben, főleg a szakmai részen. Tavaly megkaptam a Design Hét Budapest fesztivál projektvezetésének csodálatos feladatát, és - amint azt már talán tudjátok - az idei évre is meghosszabbították a megbízásomat. Visszatért az életembe a magazinozás is, amit mindig nagyon szerettem, és most egy nagyon jó csapattal és nagyon jó minőségben dolgozhatok újra: az InStyle magazin lifestyle rovatát vezetem, ami leginkább - nem meglepő módon - lakberendezés, design és életmód témákat ölel fel.

Vannak dolgok, amik jönnek, vannak, amik megmaradnak - valaminek pedig mennie kell. Ezért úgy döntöttem, hogy öt év után elbúcsúzom a Boook Kiadótól, és nem működöm közre tovább a könyveik szerkesztésében és népszerűsítésében. Nem volt könnyű döntés, mert ez a Kiadó egy kicsit a gyerekem volt, és nagyon szerettem, de eljött a pont, amikor tovább kellett lépni.

Ezzel a folyamattal egyidőben, más okokból ugyan, de Dávid is meghozta ugyanezt a döntést, így ő sem dolgozik már művészeti vezetőként a kiadványaikban. 2014. július 3-tól a Boook Kiadó a mi munkánk nélkül működik tovább.

Ha tehát ezentúl is arra vagytok kíváncsiak, amit én csinálok, akkor kövessétek a Design Hetet és az InStyle-t (Instagrammon itt és itt, a saját Instagramom már publikus és itt található), Dávidot pedig a saját Facebook-oldalán és a weboldalán tudjátok szemmel tartani. És persze kövessétek nyugodtan tovább a Boook-ot is, én ezúton is sok sikert kívánok nekik a továbbiakhoz!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr966500383

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása