A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Frankfurt 3.

2012.10.17. 18:48 | juc | 3 komment

fra3.jpgfa12.jpgfa29.jpgfa10.jpgfa16.jpgfa15.jpgfa14.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr914850313

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Colandra 2012.10.18. 12:42:46

Ha lenne itt "like" jel akkor az 1. es a 6. sz. kepnel jeleznek. Nem kritika, de ezek tetszenek. Legyen szep napod!

juc 2012.10.18. 21:53:25

@Colandra: egyáltalán nem veszem kritikának:) ez a blog elsősorban a magam szórakoztatására készül - én minden képet, amit felteszek, szeretek valamiért, és sok képet közülük nem ért más, csak én. ha másoknak tetszik, az csak ráadás, de nem cél:)

Colandra 2012.10.19. 15:10:14

Igen, igen, ertem. Tetszik a blogod es szamomra tenyleg elvezetes mert olyan dolgokat tartalmaz amik engem is erdekelnek. Nem lenne rossz ha pl. futna egy musorod valamelyik csatornan (emlekszem h azelott a Deko-n volt ilyen).
Kivanok szep napos hetveget innen delrol :))))
süti beállítások módosítása