A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Ez mind mind Pécsi Kesztyű!

2011.10.21. 17:36 | juc | Szólj hozzá!

Volt egy magányos félórám, amikor is kihasználtam a remek időt és fotótéma (no meg oxigén) után kutattam a Jókai tér körül Pécsen. Két csodálatos dolgot találtam: az egyik az Oyia Delikát a Ferencesek utcájában, tele minden földi jóval a kókusztejtől a cukrozott bébinarancson át a kínai ötfűszerkeverékig, a másik pedig két lépéssel odébb a Pécsi Kesztyű mintaboltja. Ti hallottatok róla, hogy van ilyen? Csak azért kérdezem, mert állítólag egy éve ott van, óriási forgalmat bonyolít, megdöbbentően szép, európai és dizájnos, és én még sehol nem olvastam róla, sőt: a Pécsre gyakran járó barátnőm se hallott róla soha. A belsőépítészet az Ybl-díjas Pelényi Margitot dícséri, aki nemhogy helyi, de állítólag az utcában is lakik, sajnos viszont weboldala nincs (vagy legalábbis én nem találom, bár úgy fest, Czakó Zsolt tervezett neki egy logót). A kesztyűk meg... hú, hát szerencse, hogy az én méretem fogy el először, mert egy komoly anyagi csőd lett volna a végeredmény... (a közelgő karácsonyra való tekintettel: hét és feles az ominózus méret!). Legnagyobb kedvencem a Colorsick a lila-kék színváltozatban, de az üzlet egy igazi oxigénlelőhely. Webshop is van... ajjaj:))

Címkék: design divat

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr383309722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása