A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Forgatás

2010.06.28. 13:45 | juc | 1 komment

Zitivel tavaly februárban forgattunk egy Díszek, csajok, satöbbi c. műsort a TV Deko számára, amelyről a csatorna azt állítja, hogy a legsikeresebb sorozatuk ever és hogy rengeteg nézői reakciót kapnak rá. Úgyhogy meg is rendelték a folytatást, amit el is kezdtünk már forgatni. Sokat nem mondhatok róla, csak annyit, hogy bővültünk plusz egy fővel, és hogy minden kicsit nagyobb, szebb, látványosabb, érdekesebb, színesebb - és természetesen sokkal bonyolultabb és fárasztóbb, mint az előző szériában. A teljes hétvégénk erre ment rá, a múlt hétből is elég sok, és ez ezen a héten is így lesz...

 

Címkék: munka forgatás tv deko

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr112115943

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

G.Freeman 2011.09.27. 09:17:13

Hm...Én csakugyan reagáltam a műsorra, de számomra unalmas volt. A televízió a látványra alapszik, és nem az egyhangú beszélgetésekre vagyok kíváncsi hanem a látványra. Meg kell nézni a hasonló, nyugaton készült műsorokat, pörgősek, látványosak, fantázia van bennük.. Ma reggel a rendezzük be (vagy mi) című műsor Konnert Zitával -akit szintén nagyra becsülök- szintén olyan "magyaros". A hosszú, monoton, intonáció nélküli párbeszédeket az operatőr a kamera mozgatásával próbálja kevésbé unalmassá tenni, jelentem: nem sikerült.
süti beállítások módosítása