A H&M csoporthoz tartozó COS az elsők között ismerte fel azt, hogy ahhoz, hogy figyelmet keltsen, élményt kell nyújtania a vásárlóknak. A jelenségnek természetesen van neve, "retailtainment", és egyre jobban elburjánzik, főleg a luxustermékek és a divatipar környékén. A COS a divatmárkák közül az elsők között ismerte fel azt is, hogy a trendszetter közönséget, akiket ugye szeretne megnyerni vásárlóinak, elsősorban olyan eseményeken érheti el, mint a milánói design hét, ami anno iSaloni-ként csak egy bútorvásár volt, de ma már az egyik legfontosabb kreatív esemény a világban. A COS – melynek bevallottan a design és az építészet a fő inspirációs forrásai – minden évben egy olyan installációval jelentkezik Milánóban, ami egyrészt közvetíti a márka értékeit (letisztultság, egyszerűség, modernitás), másrészt emlékezetes, harmadrészt és mindenekelőtt pedig megörökítésre, posztolásra, megosztásra érdemes – hiszen így jut el a lehető legtöbb emberhez.
A korábbi években a COS olyan jól ismert designerekkel és építészekkel működött együtt, mint a Nendo (2014), a Snarkitecture (2015) és Sou Fujimoto (2016). Az idei installációt a Studio Swine tervezi, ízelítő a videóban!