A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Blog restart

2017.01.31. 12:20 | juc | Szólj hozzá!

Nagyon sokkal vagyok lemaradva, és sajnos minél inkább halogatom, annál többel. Most már behozhatatlan az a kb fél év, amit kihagytam a blogolásból, ezért mindenkitől elnézést kérek.

Az elmúlt fél évben a legfontosabb dolog, hogy lett egy kutyánk:) akit Bütyöknek hívnak, mudi fajta, most 8 hónapos (a nevét nem mi adtuk, de végül rajta maradt). És persze sokat dolgoztunk is, de a nyaralás óta nem utaztunk sehová, csak Újvidékre és Tamásiba.

Ígérem, hogy a legjobb képeket itt ki fogom tenni, de a blog egy kicsit most meg fog változni. Mostantól az Instagramomról át fognak kerülni ide is bizonyos képek, mégpedig automatikusan. Az Instagram posztok egy-egy képből állnak majd, a szövegük angolul lesz, mert az Instagramon angolul kommunikálok, és sajnos itt nem tudom átállítani, de remélem, hogy így is élvezitek majd. A blog többi része majd továbbra is egy-egy fotós vagy szöveges esszé, esetleg "random dolgok a netről" lesz, vagyis érdekességek, amikre jártamban-keltemben bukkantam.

Remélem, hogy ez az új rendszer nem lesz nagyon zavaros nektek, de mivel nekem most már az Instagram gyakorlatilag a vizuális naplóm, ezért nagyon szerettem volna, ha a blog és az Instagram egy kicsit jobban összeolvad – csak azért, hogy jobban és többet lássátok, amit én látok.

Akinek nem tetszik az új rendszer, nyugodtan írjon, kommenteljen, jelezze szóban! Remélem, hogy többségeteknek bejön majd a változás, mert reményeim szerint frissebb, naprakészebb, izgalmasabb lesz tőle a blog – amilyen Juci világa a valóságban.

(A sok kutyás kontentért előre elnézést kérek, de ha egyszer ANNYIRA ARANYOS!!!)

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr712172298

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása