A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Random

2016.04.15. 13:39 | juc | Szólj hozzá!

Tavaszi udvar a Ferencvárosban:

tavasz.jpg

Részlet a Dohány utcai Zsinagógáról:

zs2.jpg

Almák:

alma.jpg

Költészet napja – Dantét olvastam Babits-fordításban ebből a szép kiadásból:

babits.jpg

Bambi presszó, ahol megállt az idő:

bambi.jpg

Reggel:

bogre.jpg

Vígadó a villamosról:

vigado.jpg

Jófogás vagy Vatera-zsákmányok, már nem emlékszem:

tanyerok.jpg

Szabó Dorka textiltervei a Construmán:

construma.jpg

Fodrásztól jövök:

gpoy.jpg

Moholy-Nagy lapozgatás:

moholy.jpg

MEED – Határtalan Design kiállítás az Új Budapest Galériában:

meed.jpg

Liliom utca:

liliom.jpg

Liberté - nekem nagyon tetszik az enteriőr, sajnos enni nem volt időm:

liberte.jpg

Sonka sonka:

sonka.jpg

Sárkányok mindig lesznek – kiállítás, Reich Károly színes linómetszete, a Petőfi Irodalmi Múzeumban (nagyon érdekes, arról szól, hogy mire "használtuk" a sárkány figurákat a vallásban, a mesében, a művészetben, a mélylélektanban):

reich.jpg

Ugyanott Pöttyös Panni fala, a nagyszerű Mosó Masa és Barátai kiállításról, imádtam:

panni.jpg

Ez egy igazi valenciai paella, nyúllal, én készítettem:

paella.jpg

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr38606702

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása