A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Home Sweet Home kiállítás

2015.10.15. 17:37 | juc | Szólj hozzá!

Még soha nem voltam kiállítás kurátor, de valahol el kell kezdeni, és már értem, hogy miért jó... végre 3D-ben megmutathatod legalább egy pici részét annak, hogy mit gondolsz te a világról, és milyen az ízlésed. A Design Hét keretében bemutatott Home Sweet Home kiállítás persze nagyon sok kompromisszumra kényszerült, de azért szerintem sikerült tartalmas és esztétikus anyagot összehozni - ebben nagyon nagy segítségemre volt Szemerey Samu, aki a hihetetlen háttértudásával, valamint Tóth Timi stylist, aki az elképesztő szépérzékével, ízlésével és a színekben való magabiztosságával segítette a munkámat. Lesz majd a kiállításnak online katalógusa is, amint elkészül, szólok, de addig is: november 15-ig látható a Magyar Formatervezési Díj és Kollektív képzelet - Ibero-amerikai Design Biennálé kiállításokkal egyetemben az Iparművészeti Múzeumban (és sok profibb kép van a weboldalon is).

 imm34.jpgimm11.jpgimm1.jpgimm10.jpgimm12.jpgimm13.jpgimm14.jpgimm15.jpgimm16.jpgimm21.jpgimm22.jpgimm26.jpgimm3.jpgimm4.jpgimm5.jpgimm6.jpgimm7.jpgimm9.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr87965426

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása