A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Vis 1.

2015.08.30. 10:50 | juc | Szólj hozzá!

Tudom, hogy nagyon el vagyok tűnve, de tudjátok, az Instagram annyira egyszerű, csak feltöltöd a képet és kész... nem kell letölteni a telefonról a gépre, aztán lekicsinyíteni és végül feltölteni ide... Elment az idő a fotóblogok mellett.

Az eltűnésre persze más okom is van: finisben a Design Hét (a menetrendszerű pánikoláson már túl vagyunk, köszönjük), szerintem brutáljó lesz, sokkal látványosabb, szebb a weboldalunk és a programfüzetünk is, mint korábban (utóbbi kb. szept 15-től lesz elérhető, figyeljétek a Facebook-oldalunkat).

És nyaraltam is, bár ez már úgy tűnik, évekkel ezelőtt volt... idén hatodszor Vis-en, agymosás jelleggel. Aki régóta jár ide, annak a helyszínek nem lesznek újak... és valóban: ugyanazok a házak állnak romosan, mint 2007-ben, amikor először jártam ott, és a kocsironcsok sem tűntek el. Bónuszként idén felfedeztünk egy már elhagyott rakétakilövő-állomást, és egy-két öblöcskét, ahol még eddig nem jártunk. Enjoy!

 vis1.jpgvis9.jpgvis7.jpgvis50.jpgvis55.jpgvis57.jpgvis59.jpgvis65.jpgvis75.jpgvis6.jpgvis5.jpgvis40.jpgvis43.jpgvis36.jpgvis76.jpgvis30.jpgvis13.jpgvis17.jpgvis22.jpgvis25.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr97743032

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása