A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Random dolgok a netről

2015.03.11. 23:57 | juc | Szólj hozzá!

1. Virágfelismerő app - az első lépés a tökéletes kiskert felé:) 

2. Bútorfelismerő weboldal - tudjátok, vannak az őrültek (mint én), akik a Tolomeo-t keresik minden filmben, és úgy egyáltalán, néha sokkal jobban érdekli őket a díszlet, mint a cselekmény. Na, nekik, róluk, velük készül a Film and Furniture. 

3. Attól tartok, Közép-Amerikába nem jutok el a közeljövőben, de ha mégis, biztosan itt szállnék meg:) 

4. Art Quarter Budapest - hogy mik vannak! Erről nem is hallottam.

5. Szeretem a kirakatokat, a kirakatok elméletét is, építészetét, berendezését, és az utcaképben illetve marketingben betöltött szerepük is nagyon érdekes nekem. Különösen izgalmasnak találom, hogy milyenek a kirakatok egy olyan országban, ahol nincsen piacgazdaság... mint például a régi Szovjetunióban. Nem meglepő módon ezekről az időkről kevés fénykép maradt fent: egyrészt nem volt mit fényképezni, másrészt nem is valószínű, hogy jó szemmel nézték volna. Ez az új könyv ebből a szempontból hiánypótló, és ismerős borzongással ajándékoz meg már így, az amazonon keresztül is. 

6. Tovább cizellálódik a divatipar, itt és itt és itt lehet erről érdekes dolgokat olvasgatni. Tovább burjánzanak a cross-industry együttműködések is, a Rodarte márka megalapítói: a rejtélyes Mulleavy nővérek például a Rugs Company számára terveztek most szőnyegeket.

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr437261345

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása