A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

München

2015.03.05. 18:58 | juc | Szólj hozzá!

Design Hét igazgatók világtalálkozóján voltam Münchenben, a találkozó nagyon jó volt + az iF Awards Díjátadó is, de München továbbra sem a szívem csücske. A metró mondjuk verhetetlen, három olyan állomás is van, amelyet Ingo Maurer tervezett, ezekbe nehéz lenne belekötni (csak sajnos egyiken sem tudtam megállni, mert rohanni kellett).

hotel1.jpgm10.jpgm11.jpgm16.jpgm12.jpghotel2.jpgm15.jpgm2_1.jpgm1.jpgm13.jpghotel3.jpgm17.jpgm20.jpgm26.jpgm18.jpgm19.jpgm27.jpgm3.jpgm4.jpgm38.jpgm36.jpgm5.jpgm9.jpgm28.jpgm6.jpgm7.jpgm25.jpgm33.jpgm35.jpgm32.jpgm30.jpgm21.jpgm24.jpgm23.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr457241207

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása