A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Prestige Hotel

2015.02.01. 11:15 | juc | Szólj hozzá!

Ebbe a szépséges szállodába még nem tudtok foglalni Valentin-napra, mert csak áprilisban nyílik, de azért már most megcsodálhatjátok egyes részleteit. A sajtóbejáráson az egész, eredetileg Hild József által tervezett, részben műemléki védettséget élvező épületet bejárhattuk - a mintaszobától a leendő Costes Downtown étterem konyhájáig. Nekem ez a fajta cirádázás túl cifra, de a hófehér egységesség, a gang padlólapja, a maga szépséges eleganciájában meghagyott klasszicista boltív-építészet és a tapéták nagyon tetszettek (főleg a "levert csempe", az angol Harleqin termékei). A körfolyósó egyébként inkább belső erkélyként funkcionál majd, mely a lobbyra néz, a valódi forgalmat és a szobák bejárását hátulról, egy folyósóról biztosítják.

Ja, és csináltam egy sisakos szelfit is, hogy örüljetek:)

selfie.jpg

hotel1.jpghotel10.jpghotel2.jpghotel11.jpghotel3.jpghotel4.jpghotel5.jpghotel6.jpghotel8.jpghotel9.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr397117255

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása