A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Ajándék újság

2014.12.20. 15:41 | juc | Szólj hozzá!

Tudjátok, milyen nehéz újságot készíteni? Én tudom. És most nem arról beszélek, amikor van rá egy egész profi team (na nem mintha úgy könnyű lenne, sőt), hanem amikor valakinek kitalálod, hogy csinálsz neki egy személyre szólót... amiben olyan képek vannak, amik neki biztosan tetszenek, és van benne olvasnivaló, de egyébként meg össze van rakva, van sorrend, tipográfia, szóval egy szerkesztőségnyi munka, amit egyszemélyben elvégzel azért, mert tudod, hogy a másik majd odáig lesz.

Hát képzeljétek, én most kaptam egy ilyet. Méghozzá Mátétól, akinél nem tudok napirendre térni afelett, hogy még mindig nincs 25 éves sem, és aki már írt rólam egyszer nagyon kedveset.

Az újságban szinte csak fekete dolgok kaptak helyet, ezen belül van benne Balzac-novella, Babits-vers, divatanyag, németalföldi festmények (tudom, az alábbi Ingres-festmény későbbi), és jó pár kép Mátéval közös stílusikonjainkról: az Emmanuelle Alt és Geraldine Saglio – párosról (a francia Vogue főszerkesztője illetve az ő asszisztense), és le vagyok rajzolva, a hónap minden napjának outfitjében (igen, mind fekete). Még nem tudtam az egészet befogadni, de imádom és ezúton is nagyon köszönöm!

Karácsonyig még van pár nap, ha igazán le szeretnétek nyűgözni valakit, üljetek oda a géphez, és hajrá!

ujsag2.jpgujsag1.jpgujsag3.jpgujsag4.jpgujsag5.jpgujsag7.jpgujsag6.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr366995239

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása