A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Antik PLACC

2014.12.11. 17:43 | juc | Szólj hozzá!

Már egy ideje terveztem, hogy megnézem magamnak az Antik PLACC-ot, Budapest első fedett bolhapiacát, most vasárnap végre sikerült is. Kb. az volt, amire számítottam, sőt: árus létszám tekintetében még jobb is volt a helyzet. A minőség viszont sajnos elég vegyes: középen minden második árus ékszert kínál, ami vagy antik, vagy nem, a másik végletet pedig a nyálcsorgató kategória milliós antik bútorai képviselik (például ez a döbbenetesen szép szekrény, a második képen, irányára: 1.800.000 Ft). Ami engem illet, én asszem maradok az ócskásoknál - jobban szeretem a vadászatot, a furcsaságokat, a váratlanságot, mint a sok ezer forintért gazdára váró, vagyis értéke szerint kínált műtárgyakat... Sajnos még egy kis idő el fog telni addig, míg megengedek magamnak egy olyan pohárkészletet, aminek minden darabja 35.000 forintba kerül, bármennyire is tetszik, és valódi arannyal futtatott képkeretek sem kellenek most a közvetlen túlélésemhez, szóval szívfájdalom minden egyes antik PLACC perc, de persze ettől még szeretem ezt a műfajt, és máskor is jövök, menjetek ti is!

antik1.jpgszekreny.jpggumikutya.jpgbaba.jpgsokol.jpgmerleg.jpgantik2.jpgbutorok.jpgollok.jpgsarokban.jpgengelbert.jpgantik3.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr216970459

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása